פעילויות כיף ליום הולדת

עבור ילדינו, ימי הולדת הם חוויה בלתי נשכחת, ההופכת את רגעי העבר לרגעי קסם אשר ילוו את ילדינו למשך כל חייהם, ילכו לכל מקום ויעצבו אותם לאורך חוויות החיים השונות; תקופת הילדות היא מהתקופות המשפיעות יותר מכל על חייהם של ילדינו, העתידים להיות בוגרים בעצמם ביום מן הימים. כעת, כשהם עוד קטנים, הם מצויים תחת אחריותנו ואנו אלו האמונים על יצירה של רגעי שמחה ואושר.

בעידן בו ילדים מכירים את כל הפיצ'רים החדשים בכל הרשתות הקיימות, יצירת אתגרים חדשים הופכת להיות משימה מרתקת. אם בעבר די היה באיש מקצוע שתפקידו הוא עריכת ימי הולדת לילדים, הרי שכיום יותר ויותר ילדים מחפשים פעילויות המערבות חוויות מעשירות ברמה האינטלקטואלית מצד אחד, אבל כאלה שמרגשות ומעוררות את האדרנלין מצד שני.

ילדים שכבר מכירים את כל "שטיקים" הישנים מצויים בגיל "סנדוויץ'": מצד אחד הם בוגרים מדי לפעילויות של טף ומצד שני הם אינם בוגרים דיים לביצוע פעילויות ההולמות בני נוער. מה עושים? אחד הדיבורים החמים לאחרונה מזכירים הרפתקאות ופעילויות מרתקות במסגרת פעילות רייזרים ופיינטבול.

רייזרים, אותם טרקטורונים ההולכים ומשתכללים משנה לשנה, עומדים כיום לרשות ילדים לטיולים מגניבים ומאתגרים שיהפכו כל אירוע לחוויה שתמיד כיף לחזור אליה. החשיפה של הילדים אל היכולות המוטוריות שלהם והאפשרות להתנסות ביכולות שליטה גופניות שונות – יהפכו כל ילד לגרופי ומעריץ של החוויה, ירשימו את כל הילדים האחרים בגן או בכיתה ויצרו "באזז" חדש סביב הפעילות.

פיינטבול, פעילות אשר גם היא לא נופלת בהנאה שהיא מעניקה מהבשורות החמות האחרות בנושא, היא אלמנט נוסף ייעודי לימי הולדת שירשים את כל הילדים ולא פחות מכך, גם את הוריהם. הפיינטבול הוא פעילות הכוללת רובי צבע ומאפשרת לילדים להתנסות באינטראקציה מרתקת ובדינאמיקה חברתית מלאת יצירה ופעילות – מבלי להסתכן ותוך כיף מתמשך והנאה שלא תישכח למשך זמן רב.

ילדים בכל הגילאים נהנים מיריות צבע ויוצאים עם חיוך מאוזן לאוזן אחרי כל סשן של פעילות. המפתיע הוא, שלא פחות מהילדים עצמם, גם מבוגרים לא מוותרים על פעילות פיינטבול מרתקת וחוזרים אליה בכל שנה מחדש.

צור קשר

רוצים להזמין? או לשאול שאלה? שלחו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!