מחפשים אטרקציות בצפון?

אתם מוזמנים לבלות ב... ה- אטרקציה

ציבור המטיילים והמבלים מוזמן למגוון עשיר של אפשרויות ואטרקציות בצפון. אחת המיוחדות והיוצאות דופן שבהן היא פיינטבול- חוויה בגלבוע; מתחם שממחיש את הביטוי "חוויה לכל המשפחה". מקום זה מציע מגוון אטרקציות לילדים ולמבוגרים, יחד עם השקט, השלווה והצבע הירוק המרגיע את העין ואת הנשמה. חובבי הספורט המוטורי בכלל והאתגרי בפרט ייהנו בחווה הגדולה והירוקה מערך מוסף: במתחם מציעים מסלולי רכיבה על אופניים חשמליות, כאשר אחד מהם הוא קל והשני- מאתגר ואקסטרים.

בלבו הפועם והיפה של הגלבוע תמצאו מתחם אטרקציות הממוקם בצפון הארץ, על שטח של 60 דונם, כשמסביב משתרעים שדות בעמק ובריכות דגים, תוואי רכבת שנסלל ומגוון יישובים- נמצאת ומזמינה האטרקציה המובילה-  פיינטבול בצפון, משחק מלחמה מאתגר, סוחף ומלהיב.

המתחם מתאים לשפע פעילויות: הפעלות לימי הולדת, משחקי חברה לילדים, פעילות גיבוש של קבוצות, ימי כיף לעובדים, יום גיבוש לעובדים ועוד. אין בצפון מקום מרהיב ומלהיב יותר לשהות בו וליהנות מיופי הפריחה והיער, ממנו ניתן לצאת לסיורים וטיולים בכל עונות השנה.

מגוון האטרקציות באזור הצפון מאפשרות לכם להתוודע אל  ייחודו של חבל ארץ זה, אשר העמק הירוק הוא אחד המקומות היותר פסטורליים שבו בכלל וחוות פיינטבול בגלבוע בפרט.

האטרקציות השונות והאטרקטיביות בצפון מציעות בילוי של יום חול או שבת נעימה ושקטה עם המשפחה או עם חברים. החווה זמינה ומזמינה אתכם לחוות בה זמן איכות מהנה. מגוון האטרקציות הוא רב, אבל אם אתם רוצים לצאת מהשגרה בפעילות שונה וייחודית תוכלו לעשות זאת במגרשי הפיינטבול שבחווה. תוכלו לחוות חוויה עוצמתית, משופעת באפקטים קוליים וחזותיים שיקנו לכם תחושה שאתם מצויים בעיצומה של זירת לחימה.

ניתן לשלב בבילוי באטרקציות בצפון הנאה ותועלת, לכן מייעדות הנהלות של חברות ומפעלים שונים את החווה שלנו כמקום לקיומן של פעילות לגיבוש צוותים, להעשרה ולהעצמה, לפיתוח, לשיפור ולשכלול היכולות והתפקודים.
מה שמייחד את חוות החוויה בגלבוע הוא השילוב הטבעי בין הטבע והנוף ובין הפעילויות האטרקטיביות המוצעות בו.

אתרי האטרקציות בצפון מובילים אתכם אל מקום היפה שבחבלי הארץ. פיינטבול בגלבוע, בראש ובראשונה בהם ממחיש לכם עד כמה מרהיב עין הוא היופי הזה, כשהוא ניכר במלוא הדרו ותפארתו ממרום ההר.

פיינטבול בגלבוע הוא מקום שאנשים אוהבים לחזור ולפקוד אותו פעם אחר פעם. אין ספק שמי מכם שיבקרו בחוויה בגלבוע ימהרו לשוב אליה עוד ועוד.

צור קשר

רוצים להזמין? או לשאול שאלה? שלחו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!