איך לבחור אטרקציה ליום גיבוש ?

בואו נודה באמת – ארגון אירועים הוא לא עסק קל. ככל שישנם יותר משתתפים, צרכים ומשאבים המעורבים בעניין – הקושי עולה. אחד הצרכים הבולטים ביותר בשנים האחרונות הוא הרצון לפעילות מגוונת וייחודית – כזו שלא תסתמן כ"סתם עוד יום" אלא כחוויה של ממש. איך מגיעים למימוש של אותו רצון? במאמר זה נתמקד בשיטת האלימינציה כדי להגיע לפתרון האולטימטיבי.

הפתרון הראשון והקל ביותר כשמגיעים ליום גיבוש/אירוע חברה הוא יציאה מהשגרה בדמות פעילות במקום השונה מחיי היום יום במשרד (למשל, אירוע בחוף הים). אז נכון, מקום מיוחד, בייחוד כזה שאינו מוקף בארבעה קירות בהחלט מהווה משב רוח מרענן, אך זה לא מספיק. אדם ממוצע יכול ללכת לקחת יום חופש וללכת לחוף הים עם חבריו בקלות, ולכן יום שכזה כנראה יהיה מהנה, אך לא ייחשב כמיוחד או ייחרט בזכרון העובדים שלכם, וחבל.

פתרון נוסף הוא הרצאה – על פניו אכן מדובר ברעיון איכותי ומעניין. ישנן לא מעט הרצאות מרתקות הנמסרות ע"י מרצים מוכשרים, אך טרם נמצא המרצה שיוכל להרצות יותר משעה-שעה וחצי מסיבה פשוטה: זוהי פחות או יותר מגבלת האדם הממוצע ליכולת הקשבה בהרצאה הממוצעת. בסופו של דבר מדובר בפעילות מעניינת, אך באחת כזו שתמלא רק חלק קטן מאותו יום גיבוש. ניתן לפתור זאת כמובן בהרצאות נוספות, אך בסופו של דבר הדבר ייתן לאותו יום מיוחד תחושה מקובעת שתסיר את האלמנט "הכיפי" מאותו היום. הופעה היא אופציה דומה אך כזו שמתרכזת בצד היותר מהנה, אך גם כאן – הריכוז יורד דראסטית לאחר שעה-שעתיים והמחיר לרוב יהיה גבוה יותר.

אופציה נוספת היא סדנא או טיול. כאן מדובר כבר בפעילויות ארוכות יותר שלרוב בנויות על יצירת עניין לאורך זמן אצל המשתתפים בה, בנוסף למימד חינוכי שלעתים יכול לעזור אפילו לתפוקת העובד. יחד עם זאת, כאן נכנס פקטור מיוחד, הלא הוא עניין. קשה למצוא סדנא שתעניין את כלל העובדים, ובטיול ישנן מגבלות לוגיסטיות רבות אשר יכולות להוות בעיה במציאת המסלול המתאים. בנוסף, לרוב פעילויות אלו אינן יוצרות גיבוש, והקבוצות "הבנויות מראש" יישארו בפורמט הנ"ל.

אז, סיננו כל כך הרבה. מה עוד נותר לעשות?

פיינטבול

צאו מההווי המשרדי בכל תחום אפשרי – בשטח הפתוח, הרחק מהמסך ומישיבה רגועה על הכיסא. העבירו את הזמן בלימוד, הכנה, פעילות ותבלו אותה באלמנטים כמו עבודת צוות, גיבוש אמיתי ותחרותיות (גם הצחוק וההנאה הם חלק נכבד).

רוצים לעלות לשלב הבא? בואו לעשות זאת בגלבוע. כל היתרונות הנ"ל בתוספת מתחם קסום וירוק הנמצא רק שעה מת"א. בואו לשחק בדרך שבה פיינטבול נועד להיות – במגרשים האיכותיים ביותר בישראל ומכילים אלמנטים ייחודיים, באחד או יותר מארבעת מצבי המשחק המגוונים הניתנים לבחירה. כל זאת מיועד לקבוצות גדולות, ומבוצע לפי נהלי הבטיחות המחמירים ביות. אצלנו היום יתחיל בקבלת פנים כפרית ומענגת שתהווה את ההתחלה ליום גיבוש שלא תמצאו בשום מקום אחר.

צור קשר

רוצים להזמין? או לשאול שאלה? שלחו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!