פיינטבול – בילוי לכל המשפחה

הגיע הזמן ליום כיף למשפחה ?
יום הולדת לאבא ?
אירוע משפחתי ?
יום נישואין להורים ?
בת מיצווש ?

לא משנה מה אתם חוגגים, אירועים משפחתיים זאת הזדמנות מצוינת לגיבוש משפחתי שלא תשכחו!

אין כמו בילוי איכותי עם המשפחה. ועם מגוון האפשרויות האדיר לבילוי משפחתי העומד בפניכם, אין סיבה שלא לקחת פסק זמן משגרת היומיום ולצאת עם כל המשפחה ליום גיבוש וכיף.

אם נמאס לכם מחוף הים והבריכה, או שמיציתם כבר את כל פינות החמד והתצפיות באיזור לפיקניק משפחתי, אתם מוזמנים לגלות אטרקציה משפחתית מדליקה שכולם יאהבו – פיינטבול.

משחק פיינטבול הוא דרך מצויינת לבלות עם האנשים שאנחנו הכי אוהבים. המשחק מתאים לכל הגילים מקטן ועד גדול ולכל אירוע משפחתי: בת מצווה, בר מצווה, יום הולדת עגול, יום נישואים, או אפילו סתם בשביל לצאת מהשגרה ולצבור חוויות מהנות ביחד.

יום גיבוש משפחתי יהווה משב רוח מרענן ומחבר בין כל בני המשפחה

כל משפחה מחפשת לפעמים את הדרך, לצאת מהשגרה ומהיומיום, לעשות משהו משפחתי ביחד וליהנות. יום כיף משפחתי תורם מאוד לקרבה ולגיבוש של המשפחה, מייצר זיכרונות משותפים שיזכרו לשנים ארוכות, ומחזק את עבודת הצוות וההווי המשפחתי. משחק פיינטבול משפחתי הוא פתרון מושלם ליום חוויתי שכזה.

אנו בחוויה בגלבוע ניצור עבורכם ומשפחתכם יום חוויתי ומאתגר שחזק את החיבור המשפחתי וישאיר בכם זכרונות מתוקים שיספקו הרבה צחוקים לערבי שבת משותפים.

אנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות ליום כיף משפחתי בהם נדאג לתת מענה לכל בני המשפחה. הפעילויות שלנו מותאמות לכל גיל (כולל סבא וסבתא!).

את הטורנירים תוכלו לחלק לקבוצות לפי משפחות, בנים-בנות, גיל, או בכל צורה שתבחרו.

במסגרת אטרקציות למשפחה שאנו מציעים בחוויה בגלבוע, תוכלו גם להנות מטיול רייזרים חוויתי ומלא אדרנלין במסלולי הגלבוע והעמק. כך, יהיה לכם יום שלם של כיף עם המשפחה שלכם.

צור קשר

רוצים להזמין? או לשאול שאלה? שלחו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!