משחקי פיינטבול בתור ימי גיבוש לצוות העובדים

פיינטבול, הפעילות המושלמת עבור ימי גיבוש לעובדים

בעולם מלא לחצים כמו העולם שבו אנו חיים, טבעי שנרצה לעצור לרגע ולחפש את הפעילות בה נוכל להשתחרר ולהירגע. לכן, אם אתם מחפשים פעילות עבור ימי גיבוש לעובדים, פעילות בה יוכלו ליהנות יחד, לבלות, ולהתגבש כקבוצה, פיינטבול זו הבחירה הנכונה! מדובר על ספורט שאומנם גילו צעיר, כיוון שהוא קיים מזה שלושים שנה בלבד, אך עם זאת, הפופולריות שלו בעולם מדהימה. מעל 12 מיליון אנשים משחקים פיינטבול ב40 מדינות בעולם. משחק פיינטבול מתאים לימי גיבוש, יום כיף לעובדים ועוד הזדמנויות נוספות.

למי זה מתאים?

אחד מהדברים הנפלאים ביותר שאפשר לומר על פיינטבול, או בעברית כדורי צבע, זה שמדובר על ספורט שמתאים לכולם. בין אם מדובר על נשים או גברים, נערים או ילדים, סטודנטים או יום גיבוש לעובדים בסופו של דבר נהנים לשחק במשחק האסטרטגיה המופלא הזה כך שגם אתם בוודאי תיהנו ממנו.

איך זה עובד?

ימי גיבוש עם משחק פיינטבול כוללים שילוב של שני משחקי ילדות נפלאים, והם: מחבואים ו"תפוס ת'דגל", אם כי מדובר על גרסה משופרת ופי כמה יותר מתוחכמת. ימי גיבוש עם פיינטבול כוללים לא מעט פורמטים, אך באופן כללי מדובר לרוב על ימי גיבוש בהם מחלקים לשתי קבוצות, כאשר מטרתה של כל קבוצה היא לקחת את הדגל של הקבוצה היריבה. תוך כדי הניסיון להגיע אל הדגל של הקבוצה היריבה מנסים להוציא שחקנים יריבים מהמשחק. פעולה זו נעשית בעזרת סימונם על ידי כדור צבע שנורה מרובה הצבע. לאורך המשחק נערכות הפסקות כדי לשתות, לאכול ולהחליף רשמים והנאות. המשחק חברתי ומלהיב, מה שהופך אותו לפעילות מושלמת עבור ימי גיבוש, בין אם מדובר על ימי גיבוש לעובדים ובין אם מדובר על ימי גיבוש למשפחה.
מתלכלכים בלי חשש ושומרים על הטבע

כשמארגנים ימי גיבוש בפיינטבול רבים מעוניינים לדעת, ובצדק, ממה עשויים כדורי הצבע של פיינטבול. מדובר על קפסולת ג'לטין שממולאת בצבע מים שאינו רעיל, אינו מזיק לסביבה ויורד בקלות במים. הכדורים מגיעים בכל צבע אפשרי. כשכדור פוגע בשחקן יריב הוא מתפוצץ עליו, מסמן אותו וכך מוציא אותו מהמשחק. יתרונות המשחק הנפלא הזה הם רבים. ניתן לראות שהוא לא רק מחבר בין אנשים ומתאים לאירועים כמו ימי גיבוש, אלא גם מפתח את החשיבה האסטרטגית, בונה את הביטחון העצמי ומעצב את האישיות.

צור קשר

רוצים להזמין? או לשאול שאלה? שלחו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!