יום כיף לעובדים בסימן אקשן ואדרנלין

יום הגיבוש כבר נראה באופק, ועליכם להחליט על איזה יום גיבוש לעובדים נלך השנה – האם יום כיף מסעיר ומלא ריגושים או שמא יום שקט ורגוע? איזה יום גיבוש מתאים יותר במקרה שלכם? אספנו לכם שתי האפשרויות המבטיחות יום מהנה ובלתי נשכח במקרה שיש לכם עובדים שדווקא מחפשים אקשן ואדרנלין.

יום גיבוש בסגנון המרוץ למיליון

דוגמה טובה לרעיון עבור יום גיבוש וכיף לעובדים אשר יעלה לכולם את האדרנלין בגוף, יכניס קצת תחרותיות מהנה בין העובדים וישאיר אותם עם חוויה מהנה ביותר עליה יוכלו לדבר בהתרגשות במשרד גם בעוד כמה שנים מהיום, היא יום גיבוש בסגנון המרוץ למיליון.

מי מאיתנו לא צפה בתכנית וחשב לעצמו – זה נראה די מעניין ומרגש.

ובכן, עבור מי שמחפש משהו בסגנון של המרוץ למיליון פעילויות גיבוש לעובדים, ניתן להשיג בדיוק את זה, ללא צורך בתכנון המדוקדק ובהפקה הגרנדיוזית של המירוץ עצמו. חברה המתמחה בתחום תוכל לעשות זאת עבורכם – לחשוב על כל המשימות והאטרקציות, על כל התחרויות ועל הדרך לעשות את זה כך שכולם ייהנו וירגישו שהם מנצחים, או לפחות מפסידים ברוח טובה ובאווירה כיפית ומהנה. בניגוד לתכנית עצמה בה זוגות מסוימים עלולים להרגיש הרגשת כישלון ומפח נפש של ממש לאחר שהתחרו להגיע ממקום למקום מסביב לעולם אך הפסידו במרוץ או במטלות השונות שקיבלו, כאשר עורכים יום גיבוש בסגנון המרוץ למיליון הכוונה היא כמובן שכולם ייהנו וירגישו כמו מנצחים ואף חשוב מכך – שכולם ייהנו ביחד, ויחוו חוויה מגבשת ומעצימה כצוות.

פיינטבול וטיול רייזרים בצפון

סגנון אפשרי נוסף ואטרקטיבי עבור יום גיבוש לעובדים הוא לערוך יום גיבוש תחרותי שמשלב פיינטבול ונסיעה ברייזרים. אחד מהדברים הכיפיים במיוחד בפעילות פיינטבול בשטח ובמקרה שלנו בגלבוע, זה להתנתק מהכל למשך שעה וחצי, ללבוש את הביגוד המתאים, המסיכה ולצאת לשטח למערכה, קבוצה כנגד קבוצה, בטבע הכי יפה של הגלבוע.

אחרי הלחימה, אחרי האקשן, ננוח במתחם עם קצת פינוקים והפתעות עד שנצא שוב אל הטבע, והפעם רכובים על רייזרים עצמתיים. שעה של חווית אדרנלין בטבע היפה שיש לגלבוע שלנו להציע לא ישאירו אתכם אדישים …. יום שכולו חוויה אחת גדולה ואקשן מגבש

אז לא משנה מה תחליטו, כל אחת מהאפשרויות הנ"ל הוכחה כפעילות מנצחת, מגבשת שמשאירה טעם של עוד.

צור קשר

רוצים להזמין? או לשאול שאלה? שלחו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!