לגלות את הצפון בדרך אחרת – טיולי רייזרים בצפון

אחד המקומות האולטימטיביים לטיול בכל עונות השנה הוא הגלבוע.

נסיעה קצרה במעלה ההר לוקחת אותנו לקפיצה קטנה בחול עם שפע של מים, מרחבים בשלל צבעים, היסטוריה מרתקת ונופים מרהיבים.

את הגלבוע אפשר לחוות במגוון צורות, טיול רגלי, מעבר בין נקודות תצפית, טיול אופניים, או מבט ממעל בכדור פורח. אבל הדרך האולטימטיבית להנות מכל מה שיש לגלבוע להציע בטיול אחד הוא באמצעות טיול רייזרים בצפון – בגלבוע.

זוהי אטרקציה נפלאה בעיקר משום שהיא מתאימה לכל אחד ומי שמעולם לא ישב מאחורי ההגה של רייזר יהנה מחוויה עוצמתית ובלתי נשכחת. טיולי רייזרים באזור הגלבוע יכולים להיות ארוכים (כולל לינה) או קצרים וממצים. טיול בגלבוע ברכב רייזר יכול לשלב בתוכו מעבר בדרכים נסתרות, מלאות בוץ או אבק, טיול בתוך נחל שוצף מים, ביקור בנקודות תצפית נשגבות, והגעה למקומות שרק מעטים יכולים להגיע אליהם, בשל יכולת המעבר הייחודית שת הרייזר. בקיצור, זוהי הזדמנות יוצאת דופן לנשום ולהכיר את חבל הארץ הקסום הזה בדרך פראית ואותנטית.

את הטיול ניתן לבצע ברכב רייזר זוגי או על גבי רייזר לארבעה נוסעים. הכי כיף לתאם טיול משפחתי או טיול גיבוש קבוצתי.

חווית נהיגה עצמית ברייזר עולה על כל דמיון. הרייזר הינו כלי רכב שטח לכל דבר, והאדרנלין קופץ לשמים. נוף הגלבוע משכר ונראה כאילו הטבע סרג לעמקים תחתיו כמעין סוודר משבצות בגוונים של ירוק, חום, צהוב וכחול.

כשזה מגיע לטיולי רייזרים , העולם כולו פתוח לפניכם. אם אתם זקוקים לטיול של טבע, יופי, כיף ואתגר , אתם מוזמנים. עם הרייזר תגיעו למקומות היפים והקסומים של הגלבוע בנסיעה חוויתית מלאת אדרנלין.

צור קשר

רוצים להזמין? או לשאול שאלה? שלחו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!