טיול רייזרים בגלבוע – חוויה מסוג חדש

מחפשים אטרקציה בצפון שתקפיץ לכם את האדרנלין ותשאיר לכם זכרונות טובים שישארו להרבה זמן? חולים על הנוף של הצפון? רוצים לראות את העמקים מזווית אחרת?

ההר המקולל שעליו נפלו שאול ויונתן לפני 3,000 שנה הוא היום פנינת טבע קסומה וייחודית עם שלל מסלולי טיול מגוונים, תצפיות מרהיבות ופינות חמד נסתרות, והוא אחד מאזורי הטיול הנעימים בארץ לאורך כל השנה. הנופים נשגבים ושפע המעיינות הופכים את האזור לחביב מאוד על מטיילים.

מי שכבר טייל לא פעם בגלבוע יכול להעיד כי בכל פעם מחדש הלב נפעם מיופיו ואף פעם לא נמאס ממנו.

אם אתם נמנים בין חובבי פעילויות האתגר, באמצעות טיולי רייזרים בגלבוע תוכלו לחוות את נופי הגלבוע בדרך מהנה ומסעירה שתתן לכם הזדמנות נוספת להנות מהגלבוע מחדש.

רכבי רייזרים מאפשרים לכל אחד, צעירים ומבוגרים, זוגות, משפחות וקבוצות, לתפעל ולנהוג בהם בקלות. בעצם, כל מי שיש לו רישיון נהיגה פרטי מוזמן ויכול לנהוג על גביהם.

נהיגה עצמית ברכבי רייזר RZR מתבצעת תחת הדרכה מקצועית במגוון מסלולים מהנים ובטוחים ברכבי רייזר חדישים.

הרייזר הינו רכב שטח לכל דבר, תזזיתי וקופצני, בעל רמת עבירות גבוהה ומתמודד בקלות עם אתגרים טכניים וכל זאת בנהיגה קלה ובטוחה.

התנועה על גבי רייזר בגלבוע מספקת הצצה לעיר השכנה ג'נין ולפינות חמד נסתרות שטרם הכרתם. רכב הרייזר יקח אתכם אל תוך נבכי היער העבות, ולבסוף מעפיל לעבר שיא הגובה, שם יתגלה לפניכם עמק יזרעאל הנפלא, עמק בית שאן והגליל.

לסיכומו של עניין, אם אתם אוהבים לטייל בצפון, לגמוע נופים מרהיבים ולשאוף אוויר נהדר, כדאי לכם לנסות ולגלות דרך נפלאה ומאתגרת באמצעות טיול רייזר בגלבוע .

צור קשר

רוצים להזמין? או לשאול שאלה? שלחו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!